2013. május 27., hétfő

1.Rész ~Bejelentés


Nagyon megérintett,de most tényleg. Esetleg nem kellett volna nekik engem is megkérdezniük?! Ahh, nem csak jelentsük be a gyereknek egyik pillanatról a másikra, hogy elköltözünk és mindössze két napja van elköszönni a barátaitól.Arra nem gondoltak,hogy emiatt teljesen szétesek ezért egy szót se fogok tudni majd kimondani és a valószínűleg a kisírt szemem miatt mindenkit elüldözök magamtól?Na mindegy. Pár hónapja anya állandóan azzal jött, hogy minden 16 éves csajnak van naplója csak nekem nincs. Ezért a héten vett nekem egyet, egy igazán szép darabot. De azért nem gondoltam volna, hogy ez áll a háttérben. Sajnálom még be sem mutatkoztam, mert tiszta ideg vagyok. Cheryl Davis vagyok, és jelenleg Londonban lakok. Igen itt az elkövetkezendő két napot értem,  mert anyaék bejelentették hogy Franciaországba, jobban  mondva Párizsba költözünk. Éljen 5éve tanulok franciát és marhára nem tartozik a kedvenc tárgyaimhoz!! Apa miatt költözünk oda, mert üzleti okok miatt Párizsban kell laknia.Utálni fogom az egészet! Anyáék körülbelül fél órája folyamatosan dörömbölnek az ajtómon. De a kintről jövő zajok közül most csak egyetlen egy érdekel, az pedig nem más mint Pink Fuckin' Perfect című száma, ami éppen a telefonomból szól. Ashley hív.Óvatosan kinyitom az ajtómat,megnézem nincs e valaki a közelben.Tiszta a levegő, úgyhogy amilyen óvatosan nyitottam ki előbb az ajtót most olyan erősen vágom be magam mögött. Ash elég rég óta csörgethet úgyhogy nem sietek lefelé, mert gondolom fél másodperc és leteszi. Igazam volt, magamhoz vettem a telefont és felrohantam vele a szobámba. Gyorsan tárcsáztam a barátnőmet. Azonnal felvette.
- Szia, Ash- szóltam bele erőtlen hangon.
-Szia,Cher. Uramisten, valami baj van?
- Hát ő nem is kicsi, tehát holnapután Párizsba költözünk.
- Hát az nagyon jó.
Hallottam ahogy a végén elcsuklik a hangja és azt is hogy a dobozból kivesz egy papírzsepit, valószínűleg sír.
Majd fél perccel később újra megszólal.
-Figyelj, fél óra múlva gyere el hozzánk,és menjünk vásároljunk együtt. Jó?
- Úúú, köszi nagyon aranyos vagy, megyek csak rendbe szedem magamat. Szia
-Szia.
~○♥○~                                           
Most értem haza a vásárlásból nagyon jó cuccokat vettünk, és elképesztően éreztem magam Ashleyvel. Tudom, hogy rá mindig számíthatok. Vett nekem egy apró búcsú ajándékot. Igaz nem búcsúajándék, csak kaptam tőle. Nem kell elbúcsúznia tőlem, minden olyan lesz mint régen. Egyedül a távolság fog megváltozni, és biztosan nem lesz könnyű de ezt is lefogjuk küzdeni. Az ajándék egy nyaklánc volt, magának is vett egy ugyan ilyet. Ez fog minket összetartani, jobban mondva a barátság fog, de most per pillanat egy ilyen helyzetben ez a barátságunk jelképe. Beültünk egy mekibe, és itt sikerült megegyeznünk, hogy nálunk alszik.Jobban mondva a szüleinkkel kellett megegyezni.Úgyhogy megyek is mert azt hiszem megfürdött Ash. Kezdődjön a csajos esténk. Valószínűleg az utolsó :'((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése